viva la diva

Kajsa kan vara sååå nöjd med sitt projektarbete, dragshowen blev grym! Efter lite kaosigt genrep så skötte sig alla grymt på scen! Killarna var supersnygga när de struttade runt på scen, och On Stage kan jag alltid lita på. Ni är bäst, you guys! Jag säger inte mer än så, det får bli en bildbomb på det istället. Lånat många av bilderna av Amanda som satt i publiken istället för att vara med tjejerna uppe på scen denna gången. Enjoy!


Logen. On Stage i snygga glitteroutfits inför öppningsnumret och söta Fannie goes cowgirl.


Mina minigagas.  Makin' mama proud!


Öppningsnumret till La Dolce Vita som jag koreograferat. Jon gjorde bästa jobbet som divig dragqueen! Grymt!


Hittar ni min egen diva? Modigaste killarna kör på all in. Feeett.


On Stage körde sitt Bad Romance-nummer, men denna gången med Marcus som fantastisk Lady G!


Slutnumret! Proud Mary, koreograferat av mig. Blev så himla snyggt med alla nivåer och alla grabbar och girliegirls på scen! Ösigt.


Hjärnan bakom allt, Kajsa! WELL DONE!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag tycker att vi börjar med ett nytt namn på mig, Gaga. Hur awesome vore inte det liksom?

2011-05-24 @ 01:10:11
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/
Postat av: Rosanna såklart

fan va SNYGGT!!

2011-05-24 @ 13:50:44
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0