valborg 2011 - over and out

Tack för senast Elin! Åkte ner med Johan, hängde i Stadsparken i Lund, träffade Sanna en sväng, käkade mumsig middag, tittade på schysst eld, imponerades av ljusshow och festade med peoples! Lyckades missa tåget hem som vi tänkt ta med en ynka minut, och fick vänta två timmar längre. Jag hann varken hem för att byta om/äta eller jobba som jag tänkt innan rep på Kulturama, så nu är jag en hel del trött! Blir en bildbomb från helgen innan jag måste få i mig käk och ta en efterlängtad dusch!


Jag och Johan i Malmö när vi precis anlänt. Väntade lite på bussen sådär.


Körde på shorts och fransar.


Yeyeyeye! Johan och jag, sedan Elins buddies Henrik, Terese, Emma och hosten själv.


Elinarna i Stadsparken, fick (snodde) fina kronor på Burger King. Jag fick undersåtar som bugade för mig.


I Lund, vi käkade lite här i utkanten. Parken är stoooor och längre in fanns det inte en enda gräsplätt! Lätt 40 000 pers!


Första Maj välkommeeeeen!


Idag möttes vi upp igen och käkade sconesfrulle på Espresso House, innan vi kånkade runt på packningen i stan en sväng. Köpte ett par finfina shorts från H&M!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt vi hade det!!

Förresten, johans min på första bilden är ju helt oslagbar, haha.

Kramar & puss

2011-05-03 @ 19:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0