urban indian

Fortfarande sjuk, men fortfarande glad över att det inte är lika illa som igår. Och hey, efter en natts god sömn lär det ju bara bli bättre, right? :D Verkligen på tiden nu iallafall. På söndag tar jag och Martin vårt pick och pack och drar till Sköldinge, the place to be om man ska göra audition till streetdancelinjen på Åsa Folkhögskola. På måndag är det den stora dagen, på tisdag kommer vi hem och förhoppningsvis är glada. Vet inte om man får besked på plats eller ett tag efteråt. Så fram tills dess ska jag satsa på mitt solo. Yeeha!

Och såklart fortsätta med alla klasser som vanligt. Inte alls länge kvar nu. Nästa vecka kör vi vanliga klasser, veckan därefter blir det storrep med alla grupper som ska dansa tillsammans. Och sen! Sen är det el grande finale! Min hjärna börjar gröta ihop sig ordentligt nu, den behöver lite ledighet. Whoshi...

Ni missar väl inte showerna? Helgen 28-29 maj i Konserthuset, kl 15 och 18 båda dagarna. 80 kr för ungdomar och 130 (eller 200 för biljett till båda dagarna) för vuxna! Temat är Tusen och en natt, kommer bli grymt!



Kommentarer
Postat av: Marcus

Du ser ut som ett HIppiemonster. Jag gillarT :D

Hur gåre för er med edra solon? Kommit någonvart? (:

2011-05-12 @ 15:20:06
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0