oye!




Fett najsig dubbelring, köpt på JC. Och så lite skönt avspänt, halvtaskigt nagellack.

Såhär har jag knallat runt idag. Har sprungit på dansuppvisning, shoppat lite @ the grande samarkande, repat och gigat med On Stage - har nog aldrig haft sån tur med regnet innan, spöregn precis innan och precis efter uppträdet, sedan lämnat rekvisita på Konserthuset och så shoppat lite till och sedan storhandlat. Martin har också fått reda på att han har plats nummer två som reserv, så där känns det väldigt hoppfullt! Jag tror på att man hamnar precis där man ska hamna, men jag hoppas verkligen att Martin är menad för Åsa med mig. Bra dag, indeed! Nu ska jag fixa och trixa inför uppvisningen imorgon, för nuuuuu smälle're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0