okej, here we go! kärlek till er alla!


Glada andar ur Alladinsagan!


Mina fina bollywoodgrupper och jag. Lovely!


Elina och Fanny, och så Sofia och Quang. Hehe.


Hoahoahoa! Grymmaste lemurerna på scen ever!  Och så jag i mina fångkläder ur Martins hiphop.


Finaste bruden och brudtärnorna! Jasmine fick sin Alladin till slut, och tjejerna var lite lätt avis! :D


Hahaha, fett skön bild!


Upp och ner, ner och upp! Fanny och jag. Sedan lite random backstage. Alla är mina elever, men dansar olika danser.


Min drottningsoutfit. Jag var divadrottning, som efter lite otrohet mot min dumma kungman blev mördad. :D


Dagens kannibaler, bästa temat så jag norpade det båda dagarna! GRYMMA! :D


Linslusar, fotolinsar, linsfotar, fotolusar! Hanna och Mikaéla is killing the amazonlook! Grraow!


Inte alla, men nästan alla i prep. Good job you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0