i made it!

Jag har haft världens mest konstigt glad och ledsna dag idag! Precis runt lunch när jag skulle möta upp Rosanna så fick vi antagningsbeskedet från Åsa. Guess what. I DID IT! I FREAKIN DID IT! Sedan öppnade jag Martins besked med honom i luren samtidigt, och läste att han har fått en reservplats. Så jäkla tråkigt! Det har varit lite skumma blandade känslor idag, allt från total happiness för mig till halvgråt för Martin. Han ska ringa imorgon för att kolla upp vilken reservplats han har. Jag håller alla tummar och tår för att han också får chansen, hoppas ni finisar också är snälla och håller tummar, tår och lår!

Jag har även hunnit med att shoppa lite inför uppvisningen, (hittade ett par superfina skor med som jag nog ska köpa för att fira att jag varit lite duktig), repat med sista sagan inför helgen, repat med On Stage till ett gig vid Speakers Corner imorgon och hängt med Sanna Pancake (och senare även Martin och Quang) på Lagerlunden och Deluxe. Huvudsakligen en bra dag. :) Nu blir det bingen, bums. Sov gott!


Wohooo! Jag, Nellie och Hanna plockade fram våra modelling skillzzzz.


Stackars Quang blev halv, men han får skylla sig själv lite. Heaheahea.


Sanna ratar då alltid Martin när han vill bjussa på öl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0