day one - captains logg

Hoooome! Sjukt lång dag in showbiz idag! Föreställningarna gick bra, jag dansade bara yttepyttelite men jag är glad ändå! Mina elever var süpergrymma, heja er! Efteråt drog vi med ett gäng upp till Regionsteatern och kollade in ett jam, hiphop och breaking. Betalade femtio spänn och fick bara se yttepytte av breakingfinalen innan allt tog slut. Lite synd att det inte höll på längre med vi drog och hyrde en film istället som vi sitter framför nu. Perfekt nervarvning/uppladdning. Imorgon kör vi igen!


Fjuff fjuff fina! ♥


Hanna as a birdebird.


Min lilla lilla raggagrupp som var fina haremsdamer!


Kajsa och Sarah har finfina braaalls!


GRAAAOOOW! Farliga ragganybörjarkannibaler!


Och så lite stora och vackra fåglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0