dåligt fokus

Jag har den finaste sambon i världen! ♥ Just nu är jag lite kaos, vilket ni kanske märkt (eller kanske inte). Mitt fokus ligger på audition, eller det är iallafall var jag önskar att det låg. Jag pendlar mest mellan att gå bananas med snytpapper, få panik över att det snart är audition och jag har hälsa som en trött tant, försöka komma ihåg allt jag lovat att fixa inför uppvisning och dragshow och lite allmän ångest-ligga-på-soffan-utan-att-göra-något-alls. Som tur är så har jag en fin Martin vid min sida som hjälper och fixar, ordnar med det som jag inte riktigt har tid med. På tiiiisdag blir det skönt att ha en sak mindre att tänka på! Tills dess får jag byta kylarvätska till min överhettade hjärna ungefär jämt. Nu ska jag sova! God natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0