update från sjuksängen

Jag har inte åkt på att vara såhär sjuk på två-tre år tror jag. Just nu går jag mest omkring med världens tyngsta huvud, snorig näsa, konstanta nysningar och rivande hosta. Febertopparna är inte lika ofta som i förrgår iallafall. Men så knaprar jag värktabletter också, vilket jag ju egentligen hatar. Usch. Well, jag har mest sovit hela dagarna, och jagat efter vikarier. Det tar typ en hel dag och massor av energi att hitta någon som kan ta mina klasser, that´s the curse of having flest klasser av alla. Ouff. Men resterande klasser i veckan kommer ställas in, så då slipper jag jagandet. Istället måste jag hitta någon tid att ta igen alla klasser - vilket ju är ett problem i sig.

Okej, nu blev det lite väl tråkigt här, så vi säger bye bye for now!


Jag hade nog kännt mig lite mindre hopplös om jag hade ett par av dessa på fötterna.

Kommentarer
Postat av: Amanda

krya på dig <3 :)



har du några låtar man kan använda till jazz/show? :) hittar ingen som jag fastnar för, ska ha lektion för min klass :)

2011-03-09 @ 15:43:00
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag som hade längtat efter att få dansa idag! Med mina nya bollywood byxor o allt! Krya på dig :)

2011-03-09 @ 15:46:18
URL: http://Juliaelise.devote.se
Postat av: j u l i a

Resan var toppen verkligen. hoppas du blir bättre nu då :)

2011-03-09 @ 16:40:53
URL: http://juliaelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0