reiki



Jag har blivit en skvätt healad idag. Karin sände reiki till mig vilket betyder att jag låg hemma i sängen och slumrade, det känns väldigt lugnande och behagligt. Efter att jag vaknat till från mitt dåsande så ringde jag Karin och fick reda på en massa om mig själv som hon kännt av. Jag har lite att bena ut i mitt liv just nu, min kropp är trasig. Omvälvande men välbehövt. Förhoppningsvis vill kroppen läka lite fortare nu.

Passade på att pigga upp mig själv lite med färgglada naglar, nu vill jag bli frisk! Gult och vitt fick det bli, vad kan vara mer uppiggade än det? Lite hjälper det iallafall, när jag är som mest uttråkad ligger jag och tittar på naglarna, hehe. Testade även att gå ut en runda för lite frisk luft, jag frös som jag vet inte vad när jag vaggade fram som en gravid kvinna. Tröttsamt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0