oh I love you, i wish you got the flu

Usch jag mår verkligen piss. Dagen började helt okej, hade mördarträningsvärk i hela kroppen bara. Men sen blev det bara värre och värre. Huvudet bultar, man är ömsom kall, ömsom varm hela tiden. Kroppen bara värker och jag kan knappt hosta tack vare stackars magmuskler in pain. Just nu är jag lite mer levande tack vara ipren och alvedon. Jag har fått ringa och fixa vikarier och ställa in workshops idag, hatar sånt! Vi får se hur mycket jobbande det blir imorgon.

Det känns lite mer rättfärdigat att jag klickat hem ett örhänge och en earcuff idag för lite väl dyra pengar. Jag är sjuk och det är ju lite synd om mig.


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

oh no, vad hände i helgen egentligen? Kry på dig, honeybunny!!!

2011-03-07 @ 21:24:05
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: karro

Åh älin! Det är trist att vara sjuk :( men mina tankar är i alla fall med dig så att du kryar på dig extra fort :D

2011-03-08 @ 12:42:46
Postat av: elin har ordet

Tack girliegirls! Jag jobbar på tillfrisknandet, går långsamt framåt!

2011-03-08 @ 17:36:05
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0