let´s twist again!

Åååh jag längtar verkligen till sängen! Men först måste jag vänta ut en filmuppladdning på facebook, som är så segt att jag tror jag blir galen. Hur kan en ynklig treminutersfilm ta en timme att ladda upp? Gah! Well, idag har jag varit på Kulturama i tolv timmar. Jag var där, sådär pigg men iallafall glad sedan klockan tio imorse. Repade med Josefin och Martin. Vi jobbar med twistband och grejer. Det kommer bli fett på scen, efter att vi repat lite till iallafall! Kom och se showen - Katedrals Aula klockan 19 på torsdag, 25 kr! Var och köpte lite rekvisita och käkade. Sedan mina klasser på det, On Stage fick repa inför ett annat projektarbete, de ska gästdansa lite i en dragshow. Tjejen som håller i det var riktigt nöjd, kanoners! Men nuuu vill jag sova. Vi ses imorgon igen!


Slänger in en veckas gammal bild, från tåget till Göteborg. PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0