it´s all good, and it´s getting better

Jag har saknat att blogga lite de senaste dagarna så jag känner att jag är ready (set, Go!) för att komma igång med bloggandet igen. Jag har haft en skön paus från allt som heter vanor. Har passat på att tänka igenom vad jag vill och hur jag vill det jag vill. Min älskade Martin köpte biljetter åt mig, tur och retur till huvudstaden. Det blev en riktigt fin helg med efterlängtat häng med Maja, strosande och njuta av känslan att göra precis som man vill, bara för att man vill. Blev till exempel ett besök på Fotografiska museet, dit jag velat gå länge. Förutom härliga Stockholm har jag satsat mycket på att jobba, fixa, koreografera. Väldigt mycket sådant nu inför uppvisningen. Men framtiden känns ljus och inspirerande! Jag tuffar på!


Mitt fantastiska örhänge jag levt i senaste veckan. Från byCelina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0