awesome, awesome, awesome!


I sminklogen. I princip alla hade en vit lins, men eftersom jag har för stort synfel fick jag köra på mina vanliga linser istället. Och lite läbbigt smink! Logebilden är tagen av Amanda som kom och hjälpte till med sminkningarna!


Innan föreställning. Nervösa - check!

Så var det över igen. Man spenderar veckor och månader av repetitioner och förberedning. Och efter en halvtimmesshow är det slut! Men jag är så stolt över Martin och Sofia som fick ihop det så bra till slut. Och alla vi som var med och dansade, grymma är vi! Jag fick dansa en rolig koreografi av Martin där jag och Josefin spelade schitzofrena, introdansen där jag började ute i publiken och fick stirra på några stackare samt min och Emelies dansteater om självskadebeteende. Hon gestaltade min inre demon som drev mig till värre och värre självdestruktiva beteenden, med en hängning som avslutning. Och så bidrog jag med en dans om drogmissbruk och följderna av det. Kanske kan det komma upp här någon gång i framtiden.

Jag är iallafall väldigt nöjd, det var roligt att höra alla positiva kommentarer efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0