ännu en i raden av mysiga soffkvällar/dagar


Jag fick fina tulpaner av Martin på internationella kvinnodagen!

Jag känner mig lite piggare idag faktiskt! Har sluppit knapra värktabletter så febern verkar vara borta. Nu fightas jag mest med hosta och halsont. Och så ett supersegt huvud. Gud vad trött man blir på att vara sjuk! Man sover för att man inte orkar göra något annat, man vill göra vad som helst utom att sova för att man inte orkar. Tittar sig omkring sitt äckliga ostädade hem och går och lägger sig igen. Jag tröttnade och plockade iordning lite i vardagsrummet, så nu ser det faktiskt lite mysigt ut igen. Men nu sitter jag och klipper med ögonlocken för jag är trött igen. Doh.

Kommentarer
Postat av: Johan

2011-03-11 @ 01:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0