katedrals bal

Hej alla finfina bloggisar där ute! Jag hade många planer på att blogga under dagen, men när jag hade chillat mig fram större delen av dagen blev det plötsligt brådis till att ta oss ner till Konserthuset vid halv sex. Här är iallafall några bilder från min kamera, det var ganska många där med grymma systemkameror så det kanske kommer upp lite fler bilder när jag har dem. Men nu får ni nöja er med lite sämre kvalité! :) Enjoy! Katedralskolans bal 2011 i Konserthuset i Växjö!


Jag hade mysigt ute på balkongen med fotbad, ansiktsmask och allmänt fix. Sedan lite lunchpaus med ett glas vin till. Det är fint att vara ledig!


Såhär såg jag ut! Fick en massa komplimanger för min volangklänning. En av de roigaste balerna jag varit på, antagligen för att jag inte hade några förväntningar och för att jag sket i att satsa på allt dyrt runt omkring. Bra drag där! Avslappnad inställning = grym fest!


My beloved bordsherre och jag.


Sofia körde sin klassiker vid middagsbordet och Hanna valde att korva upp klänningen när vi dansade. Fett bra drag där, mr Hanna!


Kajsa, jag och Hanna. Man har alltid tid för en snygg bild på toaletten.


Fina Martin och Kajsa!


Denna snubben tyckte det var najs att sova lite på McDonald´s disk. Vi tyckte det var roligt först, men när Martin och Marcus försökte hjälpa honom och blev spottade på och möttes av sämst attityd tillbaka så tyckte vi mest att han var ett drägg... Hoppas han ser detta och skäms. Skäms på sig!

Jag fick läsa ungefär tusen gånger och leta stavfel med lite halvsvajig blick, så bäst är nog om jag går och lägger mig nu och laddar om inför Mattias och Lillemos brölop imorgon! Kuligt! Sov gott, barbies and kings! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

så söta ni är :)

2011-06-05 @ 13:37:20
URL: http://amandaspang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0