onsdag femtonde juni

Ännu en dag när jag aldrig lyckas gå upp när alarmet ringer, det är tur att man är ledig! Hur mår ni idag? Jag mår kanonfint! Sitter och käkar knäckebröd med makrill på, laddar upp för en springrunda på 40 minuter, i lugnt tempo. Allt enligt rekomendationer av mr PT. Whoop whoop, kommer bli skönt!

Efter det ska jag faktiskt ta och träffa min Malmötös Elin som är hemma för sommaren. Jag hade velat hänga vid sjön eller Evedal en vädret verkar inte vara på min sida riktigt. Vi får se! Det blir iallafall till att grilla ikväll, rain or not! :D Det ultimata tecknet på att sommaren är här, när det luktar grillat överallt i villaområdena. Omnomnomnom.

Ha en fin dag hörrni!



Död och i himmelriket? Ehum... okeeej.

Kommentarer
Postat av: Amanda

vart grillar vi? när? och med? ;)

2011-06-15 @ 12:45:26
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: vitsopp

nu ska jag fasen svara på dina bloggfrågar! ;D

jag mår piss fast mycket bättre ;) så snart kan vi sätta igång med hårdträningen allihop woho!

2011-06-15 @ 14:08:13
Postat av: Mimmiiiss

Ta en chans i veckans blogg och få ca 500 (eller mer) garanterade besökare till din blogg! Puss

2011-06-15 @ 15:19:03
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: elin har ordet

bra där fröken vitsopp! :D se till att bli frisk till luxan på fredag också!

2011-06-15 @ 17:55:28
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0