torsdagen - ooh yeah!

Det har redan gått hela fyra dagar här, på lördag tar vi picket men lämnar packet och drar hemåt igen! Det har gått så sjukt snabbt, verkligen. Anyways, var riktigt schysst att köra två houseklasser idag, ävem om jag fick galet ont i fötterna där på slutet. But it´s sooo nice! Det ska tydligen regna imorgon så vi passade på att flytta fram vår bbq till idag istället för imorgon, och efter det blev det ett spontant jam ute i solen. Såå härligt! Efteråt blev det lite fotboll mot lärarna, bra spelat av alla, bra hejat av oss, snyggt vunnet av eleverna. Oh yeah.


At the bbq. Sköna människor. Snubben som Marcus håller om (och ser skitnödig ut bredvid) är Oscar, awesome lockare!


Blivande classmate Johanna från Ume, skön brud.


En hel del folk från campet. Eftersom det är 80 pers här och vi är indelade i tre nivåer så finns det en massa människor jag aldrig sett. :D Och i mitten har vi Dj Prime, poppingläraren.


Min lille pälskompis fick gå ut och jamma idag, omtyckt.


Martin (houseläraren) ade med sig candometrummor. Min Martin fick styla lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0