studentveckan dag fyra - kusin Linnea



Nu är jag trött! Fyra dagar av intensivt studentfirande is all over, för detta året. Jag tror nog egentligen inte att jag har haft studenter att gå på hela veckan något år tidigare, men det är trevligt! Idag var hela familjen ute i Åseda för att fira kusinen, på bilden är hela syskonskaran samlad - Anna, Linnea och Johan. Som vanligt var det awesome käk, sä en student som inte har det? :)


Hahah, märks det att vi är systrar eller? Exakt samma min!


Johans stora hund Sam var söt och hjälpte till lite vid paketöppningen.

Kommentarer
Postat av: Kusin

Tack för att ni kom :D <3

2011-06-11 @ 21:14:33
Postat av: elin har ordet

tack själv!! hoppas du hade en grym kväll sedan med lots of skumpa! :D

2011-06-12 @ 01:45:05
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Kusin

Haha det hade jag, kan lova att jag vaknade med huvudverk :P och nu är jag förskyld efter allt regn. Men det är de väl värt? ;)

2011-06-12 @ 18:45:39
Postat av: elin har ordet

BRA! Då är allt som det ska vara! :D lätt värt! jag blev också dunderförkyld efter min student, av någon anledning. Så det måste vara bra det med :D

2011-06-12 @ 23:18:36
URL: http://elinhartonen.blogg.se/
Postat av: Kusin

Haha kanon, då vet jag att allt är som det ska :D

2011-06-13 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0