sniff sniff sniff



Fina Kaaavroleina! Var ute och gick en sväng med rara Karro. Tittade på stora hus, luktade på blommorna och pratade om livet. Ibland krävs det inte mer för att livet i sig ska vara en hel del fint. Efteråt knallade jag vidare hem till peppen för att möta upp superMartin som cyklat och sprungit med pappa. Han är på G nu alltså! Själv ska jag möta upp min PT (snälla storebror) imorgon för lite tester och grejer så jag också får hjälp med att lägga upp sommarens träningsschema. Kommer bli fint det. Åt gott grillat med nypotatis på peppen också. Alltid mysigt att komma till päronen och få känna sig liten och bortskämd igen! Älska att ha flyttat hemifrån för att sedan komma på besök, bästa!

Kommentarer
Postat av: bella

sv: Haha va roligt x) Färgbomben e asbra :D

2011-06-13 @ 13:17:18
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0