red... red like burning fire



This is for you, E.H! :)

Jag har använt mig av Schwartzkopf Brillance 872 Intensiv röd de senaste kanske fyra gångerna jag har färgat håret. Gillar färgen skarpt, men som vanligt när man använder röda pigment så tappar man massvis med färg. Jag löser det med att inte duscha håret för ofta, och att använda Loreáls färgbomb i nyans 600 sisådär en gång i veckan. Det är en inpackning med färgpigment i som lämnar håret superlent! När jag jobbar som mest intensivt i terminerna måste jag duscha så himla ofta, det har blivit så att jag färgat med lite väl kort mellanrum. Så just nu känns håret ganska trött och jag fäller en massa. Men det känns som att det börja reda till sig lite nu. :) Det är ju så fränt med rött hår, so totally worth it!

För övrigt så har jag lagt ut runt tvåtusenlappen på nya linser och synundersökning idag, det sved. Men det kändes fint igen när jag och Kajsa drog hem till henne för att mumsa tacosrester sedan igår kväll, och tjöta om livet. Och sedan lite gratis förhandsvisning av Super 8 på bio med min älskling på det, sooom handen i handsken så att säga! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0