nöjesnytt @ terassen

Så var det dags i år igen att mingla loss på terassen med Nöjesnytt. Jag skulle egentligen ha gått med Emma från början, men hon orkade inte riktigt så istället bjussade jag Marcus på en biljett. Förra året gick jag och Martin, och på något snajsigt vis kammade han hem flyg tur och retur för två personer till Visby under utlottningen. I år var det mest lite halvtråkiga klockor i potten. Vore ju roligt att vinna men jag har väl egenligen ingen nytta av en dyr och fancy klocka. Skulle nog gett bort eller sålt den isåfall. :)

Men det var iallafall trevligt med lite mat och dricka (gratis, he he) och att jag dessutom träffade på Rebecca som gick i min klass under högstadiet. Vi kände sedan att det inte var så ösigt på festen så vi drog ganska tidigt. Tack för en trevlig kväll Mr Marcus!





Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, andrahandssortering är jag det!:D

Tack tack själv frau Elin! Mycket trevligt minsann (:

2011-06-03 @ 01:02:41
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0