mysdag

Jag mår bättre än igår! Men inte bra ännu. Det värsta är att jag inte kan sova. Är inte speciellt trött och drömde dessutom värsta skumma drömmen inatt. Jag var på Kulturama och pillade bland alla lådor i kostymförrådet, och hittar en låda med en massa grejer från Miss Gagas video till Alejandro, och överallt dyker det upp figurer från alla hennes videos. Skumma typer i mörkret som was lurking around. Fett skumt. Fick gå upp vid fyratiden och göra mig en kopp varm mjölk, like the old days när man inte kunde sova. Mys.

Men idag har jag iallafall varit hos Kajsa och ätit. Vi har en tendens att äta både läänge och väl, samtidigt som vi snackar fint om livet och allt därimellan. Sen hängde hon med hem till oss och så åt vi lite till. Och tittade på SYTYCD. Maja dök upp en sväng också. Mys mys mys. Temat för dagen.

Så här kommer världens mysigaste film på mig och Charlie från igår. Han är min pälskorv. ♥ Vi gosar såhär almost varje dag. Hur fint?!

Kommentarer
Postat av: Amanda

så mysigt :)

2011-06-22 @ 09:37:34
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Hej!



Hej!



Kan DU hjälpa oss lite fort??

Gilla denna butik på FB + bilden i deras logg på min sons Får... ?



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Priset är en Sulkybarnvagn, så vi vill gärna vinna!

Har legat 1a i över en vecka, men nu har en gått om mig stort. Behöver alla röster jag kan få... DÅ TÄVLINGEN AVSLUTAS IMORGON!!!



Länkar alla i min blogg som gillat våran bild!

Skulle uppskattas enormt, snälla snälla :)

VILL SÅ GÄRNA ATT MIN SON FÅR EN SULKYVAGN!

2011-06-22 @ 22:41:11
URL: http://njutensmula.se
Postat av: Charlene

Naaaw! Gullig kisse! :o)

2011-06-23 @ 02:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0