midsommar

Vi har precis vinkat av Johan, Elin och Danne som var här, längesedan indeed. Borde verkligen hoppa ner i bingen direkt, måste sova om jag ska orka festa imorgon. Har hostat en massa nu, och nu börjar halsen kännas av också! Jag försöker vara optimistisk, men noooooo om jag är sjuk under summercampet nästa vecka, då blir jag faktiskt ledsen. Men en sak i taget. Först lite midsommarfirande på Öland! Vi satsar på Borgholm i år igen, ett stort gäng drar dit och chilledillar lite innan vi antagligen festar loss lite på Strand. Jag håller tummarna för sooool! Kanske kommer man hem friskare then ever? Vad ska fina ni hitta på under midsommarhelgen då?


Från förra årets midsommarfirande. Jag gillar fortfarande idén med en tom etikett på flaskan som man kan skriva på! :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tänk på din hälsa, lev inte dålighetsliv!

2011-06-25 @ 10:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0