första juni


Jag har rotat fram min gamla kamera och fick till detta! Kanoooners, please do enjoy!

Waddaaapp! Guess what! Idag har jag varit ute på en springrunda PLUS skaffat ett gymkort över sommaren på Idrottskliniken. Och inte nog med det, jag har skaffat en personlig tränare som ska se till att jag blir biff i sommar. Åsa - here I come! Men jag har och hunnit med lite mer kvinnliga aktiviteter idag också, skaffat smycken till balen och kikat på balekiagen nere vid Stadt. Fint som snus! :)

Nu ska jag fortsätta kolla in filmen, vi har Harry Pottermaraton här med Marcus, Hanna, Johan och Martin!

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: det kommer tillbaka lite då och då, gör ont än, och går ner i nacken..

ingen illamående så är nog ingen hjärnskakning

2011-06-02 @ 18:26:36
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: hanna-kalle

hahaha, skuttiskutt himla tramsfia ;D

2011-06-02 @ 23:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0