evedal beach

Hej hej! Det är faaaaaaaaantastiskt väder nuförtiden ju! Sjukt mysigt idag att hänga ute på Evedal med sköna människor, grillade lite och njöt av livet itself. Bästa sättet att fira nationaldagen, lätt! Har ni firat något? Eller okej. Vi satt där på stranden och tänkte att vi skulle sjunga nationalsången bara för att, men några av oss började sjunga på födelsedagssången och jag fick bara första maj-sången i huvudet. Haha, det roliga var att Martin var den som kom på hur den gick först, han som hela tiden pratar om hur latino och uruguacho han är! :D

Vår grill funkade inte riktigt som den skulle så efter många om och men när vi hade fått köttet grillat så fick vi dra hem till mig och Martin för att käka bananer med choklad gjorda i ugnen. Så nu svämmar våra soffor över av sköna pysar! Grymt avsluta på en awesome dag!


Wohooo! Hanna är biff efter vårt träningspass, och alla andra är strandpäsiga! :D


Rosanna och beeeeen!


Hanna fick fint 70-talsljus på sig.


Söööööötee flöte glöte Josefiiiin!


Yepp!


Kommentarer
Postat av: en vit soppa

ser liiite ut som jag är mkt naken och pillar smått diskret i skrevet ;) känns som jag blir lite avslöjad nu... hoppas ingen ser

2011-06-06 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0