elin och ja, vi är goda vänner, fastän mycket olikaaa


Ja det ser lite varmt ut, men jag var perfekt klädd idag! Det är några rader kallare och blåser lite, så en mysig stickad tröja till bara ben var lagom.

Hej på er! Jag kan inte sluta säga det, jag ääälskar dessa lediga sommardagar när man är fri att göra precis vad man vill! Jag har levt waay för stressigt på senaste alltså, sådan kontrast med ledighet då. Jag menar inte att tjata, men alltså. FETT NAJS! Mötte upp Elin på stan, tog en premiärfika (för min del iallafall) på Gusto. Varma mackor med getost, honung och annat gott var definitivt en hit. Min gamla buddy Lina jobbar där, och ändå har jag aldrig lyckats masa mig dit. Det ligger lite för långt avsides för att jag ska komma ihåg att det finns när jag blir fikasugen. Himlans gott iallafall! Sen strosade vi längs Storgatan lite, myste i solen och njöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0