dresscode - cozy


Morgonrock från Hemtex, handduk från IKEA.

Cha cha bloggen! Jag har hoppat i den långa gröna och virat en turban kring huvudet, helt redo för kvällen! Tyvärr blir den inte så spännande som det först var tänkt, jag och Martin hade tänkt dra till hans kompis Christoffers studentfest i Konserthusets källare ikväll, men till slut bev det bara Martin som drog dit. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna efter att vi kommit hem efter ännu ett studentfirade, och med tanke på att det regnar katter och hundar där ute så kändes det ännu mer motiverande att krypa ner i ett varmt bad. Nu är jag i och för sig ganska pigg, med det är nog i senaste laget så jag får nog nöja mig med Kill Bill i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0