day one - prova på och femkamp

Jag är ganska trött, men jag vill inte riktigt sova eftersom jag börjar hosta så fort jag ligger ner, så jag bloggar väl lite istället! :D Första dagen på summercampet är slut, jävligt mysigt är det här. Alla bor på internatet och vi myser i den starka solen (jag har rödflammig panna och illröd näsa...), käkar, chilar lilte och dansar. Idag hade vi en massa miniprova-på på 20 minuter per stil - popping, breaking, locking, house och hiphop. Mest för att alla skulle se vilken nivå de skulle välja, jag tog den svåraste. Blir bra, bara jag lägger ner det här jävla hostandet någongång!

Efter middag passade vi på att dega lite i solen innan det var dags för femkamp. Mitt lag vann tyvärr inte, men det var lite kul att se alla köra irländsk julafton, springa med ett ägg på ögat utan att tappa och så vidare. Hehe. Köpte sedan lite godis i Katrineholm och softade i vårt hus. Fett najs.


Tre i rad.


Skönt med sooool! Josefin och jag!


En hel del sommarcampare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0