charlie och jag ♥

Pälsbollen är pleased att allt är tillbaka till det normala nu. Det är lite jobbigt med en massa övernattande folk som sover i hans soffa, att bli instängd i sovrummet och lyssna på allt folk som är i resterande delar av lägenheten och ha stressade hoomins som inte klappar - bara städar. Men nu snaaart kan han börja med att sitta och titta ut från balkongen, komma fram och mysa när mitt alarm ringer på morgonen, äta sin mat i fred - precis som han brukar. Mysis. Vi är alla slavar under rutiner, känns lite skönt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv:tack, tyvärr känner jag mig inte alltid så :/

2011-06-12 @ 00:28:51
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fina Charles!

2011-06-12 @ 07:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0