music is my boyfriend


Jag ser knappt ut som mig själv.. never mind the weir looking face och konstiga handföringen..

Just nu sitter jag och väntar på att Hanna ska dyka upp på Kulturama, vi ska dansa lite bollywood var tanken. Är jätteseg i huvudet, så ska försöka piggna till lite innan dess. Annars så har jag mest flängt runt och lämnat tillbaka lånade grejer och sådär, det är en såndär fixa-lite-ärenden-dag. Martin och jag har satt oss och försökt planera upp sista tiden i Växjö också, och flytten till Sköldinge. Viktiga grejer som möte med fastighetsägaren och andrahandshyrarna (det är fixat, känns så himla skönt!), boka in good byefiesta, kolla upp vad vi vill ha med oss, be om flytthjälp. Fasen alltså, det är inte alls långt kvar innan vi faktiskt lämnar trygga Växjö! Espennande!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Gaah sommaren går så fort! När flyttar ni?? Man vill ju hinna umgås med er jue :)

2011-07-22 @ 18:27:44
URL: http://lellaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0