lesbo movietime!



Förhandsvisning,  say we-hoo! Jag och Martin kirrade biljetter till nya svenska filmen Kyss Mig, men han var snäll och lät Micha ta hans plats istället. Vi köpte på oss massa snacks, kan ni förstå att damen bredvid mig inte hade något att smaska på alls? Hur funkar bio utan snacks? Don't get it, but anyways, det var fler långa lesbiska sexscener i den. Hela biosalongen var knäpptyst. Haha, akward svenskar! :D Men den var bra, fick en att tänka lite sådär. Gå och se!

Efteråt drog vi till Kulturama och mötte upp Josefin, Marcus, Martin och Quang och dansade. Fett härligt. Och nu sitter vi och tjockar oss med thaimatsrester framför en film. Jag har nog aldrig sett så många filmer i sträck under en vecka som denna. Sanslöst mycket filmmys is going on here!


Kommentarer
Postat av: millle

fin blogg, älskar designen. hoppas du haft en bra dag. fin bild på den där tjejen som dansar btw (brunetten)



puwssss :****

2011-07-21 @ 02:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0