jam i huvudstaden

Det är sommar ute! :D Jag valde verkligen helt fel dag för att köra tvätt och städning. Igår satt jag mest bara och glodde i soffan, så jag kunde lika gärna gjort det då. Thank God att vi har balkong iallafall! Får njuta av en sen lunch där ute snart tror jag. Vad gör ni? Förhoppningsvis ligger ni på någon strand och myser!

Jag sitter och funderar lite på hur det skulle gå att få till en kort Stockholmstripp i nästa vecka. Det är ett jam där som vore grymt att gå på och roligt att träffa en massa härliga människor från campet som bor där uppe. Så himla dyra tågbiljetter bara! Kan kanske gå att få till en full bil och köra upp, men då måste vi ändå kolla upp kattvakt och grejer. Mja vi får se hur det blir, vore fett iallafall! Trist bara att Maja inte är hemma isåfall. För mig, för hon är i LA och dansar rumpan av sig så henne är det nog inte så synd om.




Lånade två superhärliga bilder från campet av Diana på facebook. Lovely!

Kommentarer
Postat av: Amanda

åh stockholm!

2011-07-06 @ 16:17:06
URL: http://amandaspang.blogg.se/
Postat av: Emelie

Säg till om du ska köra bil! Jag är spekulant på en plats, om det är nu på måndag du ska dit. Jag ska ta klasser i hufvudstaden måndag-fredag.

2011-07-06 @ 16:30:13
URL: http://danslararen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0