hurtbullefasoner

Jag fick lite fart på mig idag alltså! Plockat med tvätten hela freakin' dagen, och sedan fick jag tummen ur och tränade lite. Sprang ner till stan för att möta upp Kajsa för en powerwalk runt sjön innan jag sprang hem igen. Det är så himla mysigt när det myllrar en massa folk nere vid sjön så här års! Några dinglar med benen över bryggkanten med en glass i handen, tjejkompisar möts upp för att gå och skvallra samtidigt, gubbarna segar sig fram med tunga löpsteg. Det är sooommar! Kom hem och myste på balkongen med Martin. Insåg att livet är ganska fint när man står och hänger tvätt i kvällssolen, maten smakar godare utomhus och att få njuta av en riktigt ledig och skön sommar innan jag flyttar är guld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0