frukost på balkongen

Jag gick upp för ett tag sedan, men varför är det så himla tråkigt att sätta igång med att göra frukost så snart man har stigit upp? Jag är nästan aldrig sådär jättehungrig så fort jag vaknar, så det blir nästan alltid att jag först sätter på datorn och slösurfar bland bloggar ett bra tag innan jag tar tag i frukosten. Nu är det ju egentligen lunchtid, men jag är fortfarande på mitt första mål.

Det kommer bli så himla skönt på Åsa, där får vi tre mål mat om dagen i matsalen, måndag till fredag. Jag behöver inte tänka alls, bara stiga upp på morgonen och ta för mig av buffén! Det är lyx om något! Förhoppningsvis tycker jag att det är roligare att laga mat när jag slutat där, för just nu är jag så himla trött på att alltid tänka på vad man ska laga nästa gång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0