det blev en natt till

Det händer inte så mycket här, och det är skönt. Jag passar på att sova här en natt till och åker hem imorgon istället för idag. Man vill passa på att mysa lite innan vi flyttar! Idag har vi mest gjort naturkosmetika, och sen gick vi ner till sjön för att att bada och ha eget spa. Vi fick ihop en ansiktsmask av yoghurt, honung, vinbär- och klarbärsylt, spirulina, grön lera och lavendelolja. Vi blev superlena efteråt, och dessutom räckte det till hela benen också. Dessutom gjorde vi en hårolja till mig som ska främja hårväxen och kroppsskrubb. Hur enkelt som helst, och absolut bästa. Kan visa någn gång. :)

Sen har vi hunnit med att bli panikrädda av närgångna hästar, försökt kela med livrädda kossor, lekt med hundarna och käkat grillat vildsvin. Mhmm! Inatt hoppas jag på att Axel lyckas skjuta ett så vi kan åka ut och kolla in den. *bArbaR* (Ja, totally snott från HanaPee.)


En av de där halvjobbiga hästarna, de var fina tills de hela tiden ville följa efter! Jag hade min hårolja i hårbottnen på väg ner till sjön, den ska verka ett tag innan man sköljer ur den.
 

Lisa med magen. Visst hade vi det mysigt på bryggan? Vi körde på morgonrock och hela köret.


It´s the maaaask!


Sockerskrubb! Min luktar rosenträ, sandelträ och lime.


Skogsmullen.



Mjaaaäää man vill ju bara gosa in sig i pannan på dem!

Kommentarer
Postat av: pancake

ser mysigt ut!

2011-07-26 @ 10:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0