graaaooowwrr pocahontas!

Kom precis hem från en runda vid Grand Samarkand (sagt på ren småländska!). Har kikat på och hängt undan en bunt klänningar för Sussi att köpa till On Stage imorgon, och så kom jag hem med lite till mig själv också. Hehe. Toppen var faktiskt till för en annan av On Stages danser, vilken jag visserligen inte är med i, but i thought att det vore bra att visa som inspiration, eller låna ut kanske. Okej okej, jag ville bara ha den för mig själv, mina anledningar är dåliga!

Resten av dagen har ägnats åt planering, Ikeadrömmande i soffan och bloggläsning och nu blir det vidare med koreografering. Vi kör på det. :)


Leggings 199 kr och topp 99 kr, från Bikbok.


Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

well, du har ju magen till det! jag med min svullna laktosmage skulle se gravid ut i den! Go Poccafjontas

2011-01-21 @ 12:14:51
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0