to hell with santa, for this time anyway!

Varenda liten tomte, alla ljusslingor och stjärnor och allt annat juligt har åkt ner nu. Så skönt! Det känns som en nystart varje gång allt murrigt försvinner. Sakta men säkert (läs: när jag har tid) kommer hela lägenheten bli lite mer vårig. Soon, soooooon! Tills dess får ni kika in i vårt sovrum! Några idéer till våra väggar? Jag har funderat på en wall decoration, men de kan tydligen förstöra tapeten. Det försvårar även lite att det är betongväggar, jag vill inte ha så många fula hål efter tavlor och tavellister.


Det behövs något ovanför väggen, frågan är vad!


Andra sidan smäckte jag upp några träfat från IKEA (from ages ago..).

Kommentarer
Postat av: emilia

jag har också plockat ned allt, skönt!

2011-01-05 @ 19:00:24
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag plockade ner julhelvetet på nyårsdagen. Det är så skönt att bli av med alla dammiga tomtar och få det lite ljusare.

2011-01-06 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0