starten på något nytt - tillsammans med det skönaste gänget

Gott nytt år, god fortsätting och med en önskan att ni alla får uppleva ert bästa år hittills framöver! Mitt nyår var kanon! Jag och Sanna hade åkt runt hela torsdagen och fixat - lånat bord och stolar, handlat, hämtat grejer, städat, förberett mat och så vidare. Fredagen gick åt till att laga mat (som var väldigt uppskattad - katching!) och fixa iordning oss. Vi sköt lite raketer, skålade och hade aptrevligt. TACK ALLA SOM KOM OCH FIRADE MED OSS, LOVE YOU ALL! Nästan alla bilder kommer ifrån Rosannas kamera, då hon är bättre på att komma ihåg att använda sin än vad jag är. :)


Långbord i vardagsrummet, skål!


Man behövde inte vara ledsen om man hade glömt sin mask eller inte hade en lika fin som Martins. Maja pysslade snabbbt ihop en till alla som var utan!


Jag och fina Karolina, och så lite av min tatuering där också! Birdie birdie!


En bild på en ledsen Elin för att jag inte fick vara med på den trevliga bilden jag tog. Och så ser man min outfit lite också, jag glömde fota en bättre! Masken fick jag av Maja i julklapp och till det en svart korsett under en spetsskjorta. Och så mina snygga heels i korall. Mums.


GOTT NYTT ÅR!


Efter tolvslaget - sköna folk i soffan.

Kommentarer
Postat av: Karro

aaaaaahahah på eve på sista bilden :D

TACK TACK för den bästa nyårsaftonen med trevligaste, gladaste, härligaste gänget och den absolut SMARRIGASTE maten!!!!!

2011-01-02 @ 19:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0