jag vill bli gammal tillsammans med dig


thesartorialist.com

Såhär vill Martin se ut när han är gammal. En kort och tjock gubbe som sitter med en cigarr och en öl i solen med sina schackbuddies. Helst i Italien. Känns som en fin idé. Min önskan är att få ha ett skarpt sinne så länge som möjligt, jag kan tänka mig hur sorgligt det faktiskt kommer kännas den dagen man inser sina begränsningar. När man inser att minnet sviker allt oftare, eller att man inte kan göra något man älskar längre bara för att kroppen säger ifrån. Usch. Jag håller tummarna för att kunna vara en ball tant så länge som möjligt! Med goda bullar och sköna kommentarer. Jag vill vara bästis med alla småkids. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0