ett enkelt gymnasieval

Ouff det tog emot att gå upp i morse I tell you. Det är inte ofta jag har klass vid nio på morgonen, men det blir imorgon också, sedan är det nog lugnt med John Bauer klasser framöver ett tag. Och hey! Imorgon är det också prova på för alla niondeklassare på Kulturama! Vi har ett samarbete med Växjö Fria nu till hösten, man kommer kunna välja dans som profilidrott! Det betyder att man kommer dansa två förmiddagar i veckan, för både Emelie och mig, och samtidigt läsa något annat som samhäll/dans eller natur/dans. Helt awesome!

Det kommer vara prova på även på måndag, och då är det ja som håller som en hiphopworkshop.Går du i nian eller känner någon dansintresserad som gör det, tipsa isåfall! Växjö Fria är en bra skola också, jag läste samhäll/ekonomi där. Go for it!


Väntar på att kunna gå hem, de där kidsen duschar läääänge... Jag måste hinna hem och duscha och käka lite innan jag ska på behandling hos Karin! Min julklapp från Martin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0