den fjortonde i förste

Tog lite sovmorgon idag, ganska skönt. Just nu sitter jag nere på Kulturama och väntar på att Kajsa ska dyka upp för ett PAGHmöte. Hon har ett roligt projekt, en dragshow som även On Stage ska medverka i lite. Kul! Efter det blir det att luncha lite innan Emelie och Emma dyker upp för att snacka ihop oss om uppvisningen. Vi måste välja musik och lägga upp en bra plan så vi kan börja koreografera snart! Jag får lite lätt ångest när jag tänker på hur mycket jag har att koreografera nu, massvis inför uppvisningen (galet att ha cirka fjorton grupper som alla ska ha olika danser - och dessutom i samarbete med andra grupper, mer planering!) och sedan lite småprojekt vid sidan av. Pjuh!

Senare idag blir det också sista dagen på On Stages bootcamp. Ikväll kommer vi ha fem nya och grymma koreografier till vår repetoar. De har verkligen fått dansa rumpan av sig, och jag är stolt över dem hur grymma de är. Tar in mängder av koreografi och faktiskt kommer ihåg dem! ♥


Yes sir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0