danskonvent hela helgen!

Hej! Jag är helt slut! Denna helgen har Medborgarskolan fortbildning för alla danslärare i regionen i form av ett konvent hos oss här i Växjö! Så sedan halv elva i förmiddags har vi hängt nere på Kulturama och fått ta del av varandras kunskaper och inspireras. Kul! Lite smått mörbultad kropp nu bara. Jag ska sätta tänderna i en waackingkoreografi som jag ska hålla imorgon. Kanske bäst att sätta igång så man kan få ta sin efterlängtade dusch snart! Imorgon ska vi befinna oss i danssalen vid nio, så man får väl sova tidigt I guess!

Såhär såg min dag ut!
10.30 - 11.00 Fika och uppstart
11.00 - 12.30 Medborgarskolans ledarintroduktion
12.30 - 13.30 Lunch från City Krogen
13.30 - 14.15 Medborgarskolans ledarintroduktion fortsättning
14.20 - 15.50 New School med Josefine Friberg-Jakobson
15.50 - 17.10 Dansanatomi med Emelie Bardon
17.10 - 18.10 Modern och nutida dans med Emelie Bardon
18.15 - 19.15 Middag på thairestaurangen vid Strykjärnet
19.15 - 20.15 Afrikansk dans med Linda Fröding


Har inga bilder från dagen, så det blir en från igår kväll. Jag, Rosanna, Karro och Martin hängde lite hos oss och drog sedan ner till Lagerlunden och tog en drink. Mycket trevligt! Karro stannade sedan hos oss ett bra tag i väntan på bussen. Lovely talking with you, hun'.

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart

och jag var en toffel som åkte hem med Ola. haha!! tack för trevlig kväll, löööve!!

2011-01-23 @ 12:27:18
URL: http://rosannanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0