att ställa krav

Jag har alltid gillat idén med rena produker med etiketter som ekologiskt, utan tillsatser, naturliga ämnen. Jag gillar till exempel inte att använda hårstylinggrejer, sålänge de inte är naturliga och vårdande. Vad är grejen med att ösa i mousse och spray, bara för att bli snygg? Eh. Naturlighet är vackert! :D Är håret inte fint i naturligt tillstånd får jag väl klippa till en frisyr som funkar utan gelé, kind of. Och maten, maaaten. Ge mig ekolgiskt! Rent och fint, naturligt och glada kossor. Det gillar jag. Karin skrev ett hemskt bra inlägg om KRAVmärkning. Read and let´s get that kravboll rollin'! Yeeehaaa!


Kommentarer
Postat av: emmys bloggkalas

jag måste vekrligen sattsa på det där och en massa vitaminer :D

2011-01-08 @ 17:46:27
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0