aaaatcho!

Åh jag har verkligen inte snorat såhär på evigheter, men det var precis som om allt släppte och kom när jag fick reda på hur dåliga näringsvärden jag har. Som om jag inte kunde hålla tillbaka det längre nu "när jag visste om hemligheten". Fan. Jag surplar i mig te och äter apelsiner för att jag ska orka med Onstage´s bootcamp som sätter igång imorgon. Irriterande!


Vår middag igårkväll. Allt var indränkt i vitlök för att vi ska bli friska, och riset är faktiskt inte färgat av karamellfärg, vi hade lite rödbetor över som vi pytsade i. Okej, det var bra mycket godare än det såg ut, för det ser fan inte klokt ut, haha!

Kommentarer
Postat av: Rosanna såklart!

vem är det som är eländig nu? va va??;) det ser faktiskt helmysko ut..

2011-01-09 @ 15:01:47
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Dennis

Det där ser faktiskt oförskämt gott ut!..mmm.....svamp!

2011-01-10 @ 04:48:57
URL: http://withyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0