mocka


En skjorta i mockaimitation från H&M. Finfin, men jag har lite svårt att hitta bra matchningar. Blir nog bra till sommaren till ett par jeansshorts.

Mmm, det kändes nästan som om det var vår i luften när vi var hos Mattias, Lillemo och lilla Nora. De bor i högst upp och mitt i stan. En kanonfin lägenhet i två vångingar, kan ju erkänna att jag blev avis! Jätteljust och härligt, men lite varmt i solen. Vilket inte gjorde något idag, svinkallt att vara ute! Himla trevlig fikastund iallafall!

Nu ska jag sätta igång med att städa iordning lite här hemma, så Josefin aka kattvakten får en så smärtfri kattpassning som möjligt! Och efter det blir det familjemiddag på peppen. Better get to it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0