måndag 7 februari

Hade ni en bra helg? Min var fin och avslutningen superb. Efter ett sent möte igår kväll så knallade blodsgänget bort till Emelie, och vi har blivit fler. Ellinor anslöt sig till mig, Martin, Emelie, Marcus och Emmas lilla hemliga klubb. Kollade på några avsnitt ur True Blood, käkade äppelpaj med rött blod till (vaniljsås med röd karamellfärg, namnam), och jag passade på att sno hem lite musik till uppvisningen av Emelie. Katching!

Idag, mina vänner, har jag dessutom satt igång med koreograferandet till uppvisningen. Det måste vara rekord! Visserligen har jag bara hunnit snudda lite på början av en, men det är på väg. Senare blir det dessutom träff för lite gemensamt koreograferande inför en slutscen. Vindarna blåser i rätt riktning! Och inte nog med att jag är duktig med jobbandet, jag tvättar samtidigt också. Jo minsann. Fint ska det vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0