love love love











Hoppas ni haft en bra dag! Martin och jag hade inte jättemycket tid tillsammans, men han fixade mumsig sushi och efterrätt när jag kom hem från jobbet. Så vi fick en mysmiddag iallafall. Sedan har dagen mestadels bestått av jobb. Träffade några kollegor och planerade lite inför uppvisningen, och haft mina klasser. Mycket att tänka på nu på jobbet, våren känns lite halvtung än så länge. Men när solen väl kikar fram blir allt lite ljusare, as always. Hade mina fina nya örhängen ni ser på bilden också idag, gillas skarpt - mockasnören typ. Likey.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag kryper ner i sängen bredvid den där knäppisen som vill bo med en som jag. That´s love. ♥

Kommentarer
Postat av: Eric

Ha ha Challe är dammig!!



-STÄDA!

2011-02-15 @ 11:39:11
Postat av: elin har ordet

haha blöööh! (vi har städat nu)

2011-02-16 @ 21:35:18
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0