fishy fiiiishy!



Näe, är det makrill på bilden? Schysst panerad och perfekt välstekt? Ohja! Vi jobbar på att käka mer fisk, och framförallt mer fisk med mycket omega 3. Lax är ju tyvärr bara uppfödd på majs nowadays, så där blir det inget bra fett, om den inte är viltfångad vill säga. Tänk på det! :)

Annars då? Min dag blev fin! Hade tre sköna klasser, även om det var galet lite folk på vissa. Är det flunsan som tar mina elever? Jag hoppas det, vore ju trist om det vore en personlig superdiss. Vi får väl se hur uppslutningen ser ut imorgon. Tills dess, sov gott och bye bye!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Åh det där ser riktigt gott ut! Panerad fisk får mig att tänka tillbaka till skolan, sååå god remouladsås ju!



btw: är det sant det där med laxen? Man lär sig ngt nytt varje dag. hah!

2011-02-17 @ 08:31:02
URL: http://withyen.blogg.se/
Postat av: Mariel

Trodde det stod "även om det var galet folk på vissa." Kände lite; jaha, och där kom det, IGEN!

2011-02-17 @ 12:57:41
Postat av: elin har ordet

Hahaha Mariel, det var det jag menade men jag kände att det var too obvious att skriva så ;)

2011-02-17 @ 14:29:40
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0