beyond retro


Jag köpte finally en turban på Beyond Retro. Tittade på den läääänge och väl när jag var i Stockholm för några månader sedan. Köpte den inte då men jag har funderat på den lite då och då hemma. Nu sitter den på mitt huvud! :D

Ah men tjena! Today is homegoingday. Känns lite halvtråkigt att åka hem, jag gillar storstäder. Fast ohuj vad jag saknar att gosa ner mig i Charles mjuka päls! Tåget hem går vid tolv, så först ska vi in till stan en sväng. Jag måste försöka mig på att hitta lite masker på Butterick´s, jag och Emelie behöver det till en av våra grupper på uppvisningen. Wish me luck on that one. Sen får vi se vad vi hinner med, kirra lite käk kanske och sådär. Sen blir det bye bye Göteborg! För den här gången. Jag vill tillbaka när vädret är varmare och gräset grönare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0